Original title:
Návrh marketingového mixu
Translated title:
The Proposal of Marketing Mix
Authors:
Ekerová, Jana ; Dostálová, Šárka (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem internetového obchodu se šperky. Teoretická východiska práce vytváří teoretický podklad pro další část práce, která seznamuje s internetovým obchodem se šperky a jejím marketingovým mixem. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou poté doporučeny zlepšení v nástrojích marketingového mixu za účelem zvýšení počtu objednávek v internetovém obchodě.
This diploma thesis deals with marketing mix of jewelry online store. Theoretical bases of work create theoretical background for next part of diploma thesis, which introduces jewelry online shop and used marketing mix. The improvements in tools of marketing mix are recommended based on performed analyzes and questionnaire survey and help to increase orders in online store.
Keywords:
Marketing; marketing mix; marketing research; online store.; questionnaire survey; SWOT analysis; dotazníkové šetření; internetový obchod.; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/59411