Original title:
Marketingová komunikace Střední odborné školy NET OFFICE Orlová, spol. s r.o.
Translated title:
Marketing Communication of Private Secondary School NET OFFICE Orlová, spol. s r.o.
Authors:
Gelnarová, Monika ; Michelsohn, Pavel (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhů a provedení analýzy marketingové komunikace Střední odborné školy NET OFFICE Orlová, spol. s r.o. Úvod práce vymezuje stanovené cíle, další kapitola obsahuje zpracovaná teoretická východiska týkající se dané tématiky a také použité metody řešení. Analytická část práce poskytuje přehled o současné situaci analyzované školy a výsledcích dotazníkového šetření. Poslední část diplomové práce obsahuje návrhy pro zlepšení marketingové komunikace školy vystavěné na výsledcích marketingového výzkumu.
The master’s thesis is focused on creating proposals and analysis of marketing communication of private secondary school NET OFFICE Orlová, spol. s r.o. The first part comprises objectives of the thesis. The next part deals with theoretical background which is related to the topic. The analytical part provides summary of current state of the school. Marketing research results are also included in that part. The last part of the master’s thesis contains proposals processed on the results of marketing research which are determined for better marketing communication of the school.
Keywords:
Marketing; marketing communication; marketing research; questionnaire; school; dotazník; Marketing; marketingová komunikace; marketingový výzkum; škola
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/59401