Název:
Návrhy pro zlepšení služeb a zvýšení spokojenosti návštěvníků Informačního centra Olomouc
Překlad názvu:
Suggestions for Improving Services and Increasing Clients' Satisfaction with Information Centre Olomouc
Autoři:
Skoupilová, Petra ; Břenek, Oldřich (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti návštěvníků a návrhy na zvýšení její úrovně v Informačním centru Olomouc, které je jediné v krajském městě Olomouc. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním pojmy spojené. V praktické části je vytvořena analýza výsledků marketingového průzkumu provedeného na návštěvnících IC Olomouc. Na základě takto získaných informací jsou navrhnuta opatření, která by měly zlepšit efektivnost služeb a zvýšit spokojenost zákazníků.
This thesis is focused on an analysis of satisfaction of customers, as well as their suggestions for improvement, of the Information Centre Olomouc, which is the only information centre in the city of Olomouc. The theoretical part is focused on an analysis of customers’ satisfaction, which means marketing research and related concepts. The practical part consists of an analysis of the data collected during a marketing research among the customers of IC Olomouc. The resulting information then serves as a basis for suggestions that should result in the improvement of the effectivity of the service and increasing customers’ satisfaction.
Klíčová slova:
Analýza; Dotazník; Informační Centrum; Spokojenost; Zákazník; Analysis; Customer; Information Centre; Questionnaire; Satisfaction
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59389