Original title:
Marketingová strategie podniku
Translated title:
Company Marketing Strategy
Authors:
Honsová, Radka ; Sommer, Miroslav (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti. Tato společnost je značkovou prodejnou a servisem vozů Mercedes-Benz. Ve společnosti nejsou jasně stanovené cíle a marketingová strategie. Úkolem tedy bude tyto cíle a strategie na základě marketingového průzkumu a provedených analýz navrhnout.
The diploma thesis deals with marketing strategy of the company. This company is a brand shop and service for Mercedes-Benz cars. The company has not clearly defined objectives and marketing strategy. The main goal of this thesis is to design objectives and strategy, based on marketing research and analysis.
Keywords:
car service; Marketing; marketing strategy; questionnaire servey; SLEPT analysis; SWOT analysis; autoservis; dotazníkový průzkum; Marketing; marketingová strategie; SLEPT analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/59336