Název:
Návrh komunikačního mixu podniku
Překlad názvu:
The Proposal of Marketing Communication Mix
Autoři:
Lesáková, Barbora ; Vacková, Světlana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu Restaurace U Panských. První část obsahuje teoretické poznatky z odborné literatury, druhá část je zaměřena na analýzu prostředí podniku, jeho marketingový a komunikační mix. Třetí část této práce obsahuje návrh komunikačního mixu a analýzu rizik, které souvisí se zavedením nového komunikačního mixu.
The diploma thesis deals with the proposal of marketing communication mix of Restaurant U Panských. The first part contains theoretical knowledge from the literature, the second part is focused on the analysis of the business environment, the marketing and communication mix. The third part of this diploma thesis includes a proposal of marketing communication mix and risk analysis related to the introduction of new communication mix.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingový mix; reklama; zákazník.; advertising; communication mix; customer.; Marketing; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59234