Original title:
Návrh komunikačního mixu vybraného slevového portálu
Translated title:
Proposal of the Communication Mix for the Selected Deal of the Day Websites
Authors:
Šťastná, Kristýna ; Vedra, Ivo (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá navržením vhodného komunikačního mixu vybraného slevového portálu využitím marketingových metod. Teoretická část definuje důležité poznatky, na základě nichž je vypracována část analytická, která obsahuje vyhodnocení současné situace vybraného podniku, která slouží jako podklad pro výběr konkrétních nástrojů komunikačního mixu.
The master´s thesis deals with making appropriate communication mix for the selected Deal of the Day Websites using marketing methods. The theoretical part deals with the important definitions on the basis of which developed analytical part, which includes the evaluation of the current situation of the selected company, which serves as the basis for the selection of specific instruments of communication mix.
Keywords:
communication mix; deal of the day websites; discount; Marketing; marketing mix; price; providers; voucher.; cena; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; poskytovatelé; sleva; slevové portály; voucher.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/58882