Název:
3D Hra v OpenGL s využitím analýzy hudby
Překlad názvu:
3D Game Using OpenGL and Music Analysis
Autoři:
Baranovičová, Hana ; Polok, Lukáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zaměřuje na analýzu signálu hudby a zakomponování výsledních dat do hry. Cílem je demonstrovat možnosti analýzy hudby, které jsou prakticky využitelné při vytváření hry založené na této analýze, způsoby procedurálního generování grafické reprezentace hudby a využití těchto znalostí na vytvoření hry.
This thesis focuses on analysis of music signal and using it in the game. The aim is to demonstrate the possibilities for analysis of music, which are practically applicable in creating games based on the that analysis, procedural ways of generating graphical visualisation of music and use of knowledge to create this type of games.
Klíčová slova:
3D; analýza hudby; dolní propust; energie signálu; hra; OpenGL; Perlinův šum; procedurální generování; 3D; energy of signal; game; low pass filter; music analysis; OpenGL; Perlins noise; procedural generation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/56436