Název:
Zobrazení závodní dráhy s úrovní detailu
Překlad názvu:
Level of Detail for Race Track Rendering
Autoři:
Mohelník, Petr ; Milet, Tomáš (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá efektivním zobrazením závodní dráhy pomocí OpenGL. K reprezentaci terénu se používá výšková mapa. Dráha je zobrazena jako polygonální model zřetězený na křivce s využitím techniky level of detail. Je navržen algoritmus pro použití této techniky v reálném čase i na mobilních zařízeních. Mezi popsanými algoritmy jsou dart throwing, Catmull-Rom spline, kontrakce hran, view-frustum culling. Součástí práce je demonstrační aplikace implementující navržený algoritmus.
This work describes efficient race track rendering using OpenGL. It uses height map for terrain representation. The race track is rendered as polygonal model instanced on a curve using level of detail. An algorithm is proposed for using level of detail in real time even on mobile devices. Among described algorithms are dart throwing, Catmull-Rom spline, edge collapse simplification, view frustum culling. Part of this work is an application demonstrating the designed algorithm.
Klíčová slova:
LOD; OpenGL; výšková mapa; závodní dráha; úrověn detailu; heightmap; level of detail; LOD; OpenGL; race track
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/56396