Název:
Použití OpenGL z jazyka Java
Překlad názvu:
Use of OpenGL from Java
Autoři:
Herich, Martin ; Vanek, Juraj (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá využitím knihovny OpenGL pro zobrazování 3D grafiky v programovacím jazyku Java. Zaměřuje se na projekt Java OpenGL (JOGL), který je referenční implementací OpenGL do Javy. Demonstrační aplikace prezentuje základní schopnosti zobrazování třírozměrné grafiky přes OpenGL jako je hraniční reprezentace, osvětlení, texturování a přepojení mezi Javou a OpenGL.
The work deals with use of OpenGL library for 3D graphics rendering in Java programming language. It aims at project Java OpenGL (JOGL), which is the reference implementation for OpenGL in Java. Demonstration application presents base capabilities of rendering three-dimensional graphics in OpenGL such as boundary representation, lighting, texture mapping and interoperability between Java and OpenGL.
Klíčová slova:
double buffering.; hraniční popis geometrie; Java; JOGL; OpenGL; osvětlovací model; texturování; B-rep; boundary representation; double buffering.; Java; JOGL; lighting model; OpenGL; texture mapping; texturing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55867