Název:
Animace a nefotorealistické efekty v počítačové hře
Překlad názvu:
Keyframe Animation and Non-Photorealistic Effects in a Computer Game
Autoři:
Dražka, Jakub ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem počítačové hry - zvláště tvorbou knihovny pro práci s animacemi a tvorbou nefotorealistických efektů. Úvodní část objasňuje teoretické podklady nutné pro vytvoření nefotorealistických efektů a animační knihovny. Dále podrobně rozebírá jednotlivé nefotorealistické efekty a zabývá se jejich tvorbou. Podobně se věnuje i tvorbě animační knihovny - rozebírá existující řešení a na jejich základě je v ní popsána tvorba nové animační knihovny. Výstupem této práce je pak počítačová hra, která v sobě tyto části kloubí.
This bachelor's thesis deals with a development of a computer game - especially an animation library and creation of non-photorealistic effects. At the beginning it clarifies the theoretical basics which are necessary to creation of the non-photorealistic effects and an animation library. Further it describes every single non-photorealistic effect and their creation in details. It also deals with creation of an animation library - it holds forth on existing solutions and describes a creation of the new animation library on their basis. Output of this thesis is a computer game which combines these parts together.
Klíčová slova:
animace; nefotorealistické efekty; počítačová hra; XNA; computer game; keyframe animation; non-photorealistic effects; XNA
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55214