Název:
Modelování emocí v komunikačním agentu
Překlad názvu:
Modelling Emotions in Communication Agents
Autoři:
Sivák, Martin ; Černocký, Jan (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá problémy existujících komunikačních agentů a možnostmi jejich vylepšení. Hlavní důraz je kladen na schopnosti porozumění přirozenému jazyku a modelování emocí během konverzace. Ve druhé čísti je také představena implementace založená na prezentovaných poznatcích, včetně experimentálního vyhodnocení úspěšnosti.
This work deals with current chatterbot systems. It describes problems and possibilities of improvement with emphasis on natural language processing and emotion modeling during conversation. There is an implementation, based on the described knowledge, introduced in the second part of the thesis, also with experimental success rate evaluation.
Klíčová slova:
komunikační agent; konverzace; modelování emocí; umělá inteligence; zpracování jazyka; artificial intelligence; chatterbot; conversation; emotion modeling; natural language processing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53991