Název:
Zobrazení šachů pomocí sledování paprsku
Překlad názvu:
Rendering Chess Using Ray Tracing
Autoři:
Vaverka, Martin ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá použitím metody sledování paprsku pro vykreslování 3D scény. Zachycuje výhody a nevýhody jejího použití. Popisuje úpravu této metody známou jako distribuované sledování paprsku. Dále se zabývá metodami z jiného odvětví, jako jsou konstruktivní geometrie a procedurální texturování, které s touto metodou úzce spolupracují.
This work aims at rendering 3D scene using ray tracing. It describes advantages and disadvantages of this technology and its alternation known as distributed ray tracing. Other part deals with method from different branch, which are closely related to distributed ray tracing - constructive solid geometry and procedural texturing.
Klíčová slova:
distribuované sledování paprsku; konstruktivní geometrie; osvětlovací modely; procedurální texturování; sledování paprsku; transformace objektů; constructive solid geometry; distributed ray tracing; procedural texturing; ray tracing; shading models; tranformations of objects
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53820