Název:
Zobrazení kulečníku pomocí distribuovaného sledování paprsku
Překlad názvu:
Rendering Biliard Balls Using Distributed Ray Tracing
Autoři:
Krivda, Marian ; Juránek, Roman (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabýva studiem metody realistického zobrazení scény prostrednictvím distribuovaného sledování paprsku. Tato metoda simuluje různé vizuální efekty a tím generuje dvourozměrné obrázky s vysokou mírou realističnosti. Práce rozebírá problematiku a vysvětluje postupy řešení s touto technikou spojené. Součástí je i popis metody jednoduchého sledování paprsku, protože je základem distribuovaného sledování paprsku. Část práce se věnuje optimalizaci distribuovaného sledovaní paprsku.
This thesis is concerned in the method of realistic rendering using a distributed raytracing. This method simulates various visual effects and generates high realistic 2D images. The work analyses the problem and explains principles of solution related to this technique. There is also descriprion of the method of simple reytracing which provides a basis for the distributed raytracing. A part of work is specialized for optimalization of distributed raytracing.
Klíčová slova:
distribuovaný raytracer; hloubka ostrosti; metoda sledování paprsku; mäkké stíny; raytracing; refrakce; rozmazání pohybem; stochastický raytracer; zrcadlové odrazy; depth of field; distributed raytraing; mirror reflection; motion blur; raytracing; refraction; soft shadows; stochastic raytracing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53800