Original title:
Komunikační mix podniku a jeho ekonomické zhodnocení
Translated title:
Company Comunication Mix and its Economical Evaluation
Authors:
Odehnalová, Lucie ; Musil, Tomáš (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem této bakalářské práce je navrhnout vlastní řešení rozšíření nástroje komunikačního mixu společnosti, která má velké ambice být nejlepším prodejcem potravin ve městě a která je zároveň dceřinou společností velké nadnárodní společnosti. Budeme navrhovat pro společnost takové vhodné rozšíření komunikačního mixu, aby se mohla dostat více do podvědomí zákazníků a zajistila si tím i svou stálou klientelu.
The aim of this work is to design a custom solution extension communication mix company, which has great ambitions to be the best food retailer in and which is also a subsidiary of a large multinational company. We propose to society such an appropriate extension of the communication mix to be able to get more customers into the subconscious and secured thus its permanent clients.
Keywords:
communication mix; Marketing; marketing mix; marketing research; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/52162