Original title:
Návrh rozvoje marketingových aktivit realitní kanceláře
Translated title:
Proposal for Development of Marketing Activities of Real Estate Office
Authors:
Jiráková, Hana ; Kubánek, Radovan (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingem ve vybrané realitní společnosti. Úkolem je analyzovat dosavadní stav marketingových aktivit a na základě získaných informací navrhnout opatření ke zlepšení využití marketingových nástrojů. Tento návrh podporují teoretická východiska dané problematiky a analýza celé realitní společnosti, ale i potenciálních klientů a konkurence.
This thesis deals with marketing in a selected real estate company. The task is to analyze the current state of marketing activities on the basis of information obtained suggest measures to improve the use of marketing tools. The support of the theoretical bases of the issue and the analysis of the real estate companies, as well as potential clients and competitors.
Keywords:
advertising.; Marketing; marketing mix; marketing strategy; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; propagace.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27891