Original title:
Návrh marketingové strategie realitní kanceláře CENTURY 21 Subvenio, s.r.o.
Translated title:
Proposal of a Marketing Strategy of CENTURY 21 Subvenio, p.l.c. Real Estate Agency
Authors:
Bezděková, Veronika ; Pluháček, Stanislav (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingem, který je ve společnosti CENTURY 21 Subvenio, s.r.o. uplatňován. Cílem je analyzovat stávající marketingové aktivity společnosti a na základě výsledků této analýzy navrhnout nová řešení. Podkladem pro stanovení vhodné koncepce jsou podklady teoretické i praktické.
This thesis deals with marketing, which is applied in CENTURY 21 Subvenio Ltd.. The aim is to analyze existing marketing efforts of the company and to suggest new solutions based on the results of this analysis. The base for determining appropriate concepts are theoretical and practical basis.
Keywords:
advertising; Marketing strategy; real estate; Marketingová strategie; realitní kancelář; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/7755