Original title:
Návrh marketingové koncepce vybrané realitní kanceláře
Translated title:
Proposal of a Marketing Concept for a Selected Real Estate Agency
Authors:
Volf, Pavel ; Salaj, Tomáš (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce řeší marketing vybrané realitní kanceláře. Analyzuje její současnou situaci na specifickém trhu realit a za pomoci marketingových nástrojů navrhuje nové přístupy, pro zlepšení prodeje nemovitostí.
This thesis solves selected real estate marketing firm. It analyzes the current situation at a specific real estate market and with the help of marketing tools suggests new approaches to improve sales of real estate.
Keywords:
marketing; marketing strategy; service marketing; marketing; marketing služeb; marketingová strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/14034