Název:
Marketingová komunikace v neziskových organizacích
Autoři:
Livorová, Hana ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Jetmar, Marek (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: V současné době se stále více zdůrazňuje nutnost používání metod a nástrojů marketingové komunikace v organizacích neziskového sektoru. Díky kvalitní komunikaci s širokou veřejností mohou neziskové organizace rychleji a efektivněji dosáhnou cíle, za kterým byly založeny. Cílem práce je seznámení s problematikou neziskového sektoru v české společnosti, vymezení neziskových organizací, se zaměřením na soukromé neziskové organizace, jejich klasifikace, analýza funkcí neziskového sektoru v české ekonomice a charakteristika marketingu a marketingových nástrojů používaných neziskovými organizacemi. Součástí práce je také praktická analýza marketingové komunikace v konkrétní české nadaci a dále pak návrh komunikačního plánu pro české občanské sdružení.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4098