Název: Marketingové koncepce rozvoje obce/regionu
Překlad názvu: The marketing conception of the municipality development
Autoři: Burgárová, Zuzana ; Frycová, Andrea (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: disparity; marketing obcí; marketingový mix; obecní rozpočet; obecní zřízení; PESTEL analýza; rozvoj obce; swot analýza; územní plánování; disparities; marketing mix; municipal authority; municipal budget; municipal development; municipal marketing; PESTEL analysis; SWOT analysis; territorial development

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/13092

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-225690


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet