Original title:
Návrh marketingové strategie pro firmu Dixons Carphone Group plc.
Translated title:
Proposal of Marketing Strategy for Company Dixons Carphone Group plc.
Authors:
Popelka, Josef ; Orgonik,, Daniel (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Dixons Carphone group plc., která je zaměřena na prodej a přeprodej elektroniky a mobilních telefonů. V práci jsou dále popsány nezbytné marketingové analýzy, které jsou následně aplikovány na analyzovanou společnost. Na základě získaných výsledků z provedených analýz jsou formulovány návrhy a doporučení, které mohou vést k dosažení cíle společnosti.
The master thesis deals with the proposal of marketing strategy for Dixons Carphone group plc. company, which her primary business is selling consumer electronics and mobile devices. Further in this thesis are described the essential marketing tools, which are applied on analyzed company. Based on gained results from particular analysis the proposals and suggestions are made.
Keywords:
Business environment analysis; E-commerce; Marketing mix; Marketing strategy; SWOT analysis; web marketing; analýza prostředí; analýza SWOT; E-commerce; internetová reklama.; Marketingová strategie; Marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/40601