Original title: Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title: Customer Satisfaction and Proposals for its Improvement
Authors: Dostál, Lukáš ; Fiala, Tomáš (referee) ; Schüller, David (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: ACSI; customer; customer satisfaction survey; Marketing research; questionnaire; SWOT analysis; ACSI; dotazník; Marketingový výzkum; měření spokojenosti zákazníka; SWOT analýza; zákazník

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/39901

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-225323


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share