Original title:
Návrh komunikačního mixu pro spořitelní a úvěrní družstvo Akcenta
Translated title:
Proposal of Communication Mix for Savings and Credit Cooperative Akcenta
Authors:
Konůpková, Michaela ; Zerák, Martin (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu pro spořitelní a úvěrní družstvo Akcenta, které se zabývá zhodnocením úspor a poskytováním úvěrů. Dále se diplomová práce zabývá analýzou současné situace společnosti, která zahrnuje SLEPT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a analýzu SWOT. Výsledkem diplomové práce je vypracovaný návrh, který by měl vést ke zvýšení povědomí o spořitelním a úvěrním družstvu a jejich produktech a tím získat více spokojených klientů.
This thesis focuses on the proposal of communication mi for savings and credit cooperative Akcenta, which deals the appreciation of savings and lending. Furthermore the thesis analyzes the current situation of the company, which includes SLEPT analysis, Porter´s five forces analysis and SWOT analysis. The result of this thesis is a proposal that should lead to increased awareness of credit unions and thein products and gain more satisfied clients.
Keywords:
marketing; marketing communication; place; price; product; cena; distribuce; marketing; marketingová komunikace; produkt
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/39710