Název: Propagace elektronického obchodu
Překlad názvu: Promotion of E-commerce
Autoři: Sekanina, Petr ; Stříž, Martin (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-shop; Elektronický obchod; Facebook; Google AdWords; Google Analytics; internetový marketing; internetový obchod; PPC reklama; propagace internetového obchodu; reklama na internetu; Remarketing.; Sklik; sociální sítě; advertising on internet; E-business; E-commerce; e-shop; e-shop promotion; Facebook; Google AdWords; Google Analytics; internet marketing; Pay Per Click; Remarketing.; Sklik; social networks

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41480

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-225240


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet