Original title:
Marketingový mix konkrétního podniku
Translated title:
Marketing Mixture of a Specific Enterprise
Authors:
Dočekalová, Simona ; Winter, Daniel (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem konkrétního podniku. Předmětem této práce je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Hlavním cílem práce je na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zlepšení úrovně marketingového mixu vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků.
This master’s thesis deals with marketing mixture of a specific enterprise. The aim of this thesis is to analyze the current state of the marketing mixture of a specific enterprise and a recommendation for a new marketing mix. Main aim of thesis is formulation of proposals for improving of marketing mix, which will help to increase the number of new customers.
Keywords:
customer; loyality and satisfaction of the customer; Market research; measuring of customer’s satisfaction; price; product; questionnaire; SWOT analysis.; cena; dotazníkové šetření; loajalita a spokojenost zákazníka; měření spokojenosti zákazníka; produkt; SWOT analýza.; Výzkum trhu; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/39584