Original title:
Marketingový plán značky Horsefeathers
Translated title:
Marketing Plan of Horsefeathers Trademark
Authors:
Šmíd, Michal ; Koudela, Tomáš (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem diplomové práce je návrh marketingového plánu značky Horsefeathers. Teoretická část se zabývá jednotlivými kroky týkajícími se marketingového plánování, tyto poznatky vycházejí z odborné literatury. V praktické části práce zkoumá aktuální situaci ve firmě a zpracovává analýzy. Na závěr předkládá návrh na vylepšení marketingového plánu firmy na základě získaných teoretických poznatků.
The aim of the thesis is proposal of marketing plan of Horsefeathers trademark. The theoretical part deals with individual steps of marketing planning, this knowledge are based on specialized literature. In the practical part of thesis is described current situation in company and process analysis. At the end thesis presents proposal for improvements marketing plan based on gained theoretical knowledge.
Keywords:
analysis of competition; customer loyalty program; marketing mix; Marketing plan; SLEPT analysis; SWOT analysis; analýza konkurence; marketingový mix; Marketingový plán; SLEPT analýza; SWOT analýza; zákaznický věrnostní program
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/37148