Název:
Marketingový plán značky Horsefeathers
Překlad názvu:
Marketing Plan of Horsefeathers Trademark
Autoři:
Šmíd, Michal ; Koudela, Tomáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce je návrh marketingového plánu značky Horsefeathers. Teoretická část se zabývá jednotlivými kroky týkajícími se marketingového plánování, tyto poznatky vycházejí z odborné literatury. V praktické části práce zkoumá aktuální situaci ve firmě a zpracovává analýzy. Na závěr předkládá návrh na vylepšení marketingového plánu firmy na základě získaných teoretických poznatků.
The aim of the thesis is proposal of marketing plan of Horsefeathers trademark. The theoretical part deals with individual steps of marketing planning, this knowledge are based on specialized literature. In the practical part of thesis is described current situation in company and process analysis. At the end thesis presents proposal for improvements marketing plan based on gained theoretical knowledge.
Klíčová slova:
analýza konkurence; marketingový mix; Marketingový plán; SLEPT analýza; SWOT analýza; zákaznický věrnostní program; analysis of competition; customer loyalty program; marketing mix; Marketing plan; SLEPT analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/37148