Original title:
Návrh komunikační strategie pro kamenickou společnost
Translated title:
Proposal of Cummunication Strategy for Stonemasonry Company
Authors:
Müllerová, Lenka ; Svobodová, Sylva (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, a to zejména na komunikační strategii vybraného podniku. Analyzuje současnou situaci pomocí jednotlivých analýz a srovnává teoretické poznatky se skutečností. Poté je navržena nová komunikační strategie, která je zaměřená na zvýšení povědomí zákazníků o společnosti a měla by dopomoct k dlouhodobému zvýšení objemu prodeje.
Master´s thesis focuses on the area of marketing, especially on the communication strategy selected company. It analyzes the present situation with the individual analyzes and compares the theoretical knowledge with reality. Then propose a new communication strategy that is aimed at increasing customer awareness of the company and should be trying to give a long-term increase in sales volume.
Keywords:
communication strategy; Marketing; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis; komunikační strategie; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/36773