Název:
Návrh komunikační strategie pro kamenickou společnost
Překlad názvu:
Proposal of Cummunication Strategy for Stonemasonry Company
Autoři:
Müllerová, Lenka ; Svobodová, Sylva (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, a to zejména na komunikační strategii vybraného podniku. Analyzuje současnou situaci pomocí jednotlivých analýz a srovnává teoretické poznatky se skutečností. Poté je navržena nová komunikační strategie, která je zaměřená na zvýšení povědomí zákazníků o společnosti a měla by dopomoct k dlouhodobému zvýšení objemu prodeje.
Master´s thesis focuses on the area of marketing, especially on the communication strategy selected company. It analyzes the present situation with the individual analyzes and compares the theoretical knowledge with reality. Then propose a new communication strategy that is aimed at increasing customer awareness of the company and should be trying to give a long-term increase in sales volume.
Klíčová slova:
komunikační strategie; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; communication strategy; Marketing; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/36773