Original title:
Návrh na rozšíření marketingových aktivit s důrazem na internetový marketing
Translated title:
Proposal to Expand Marketing Activities With Emphasis on the Internet Marketing
Authors:
Křivánková, Renata ; Koucký, Radomír (referee) ; Konečný, Štěpán (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou marketingových aktivit ve vybrané společnosti. Na základě teoretických východisek a komplexní analýzy vybrané společnosti jsou pak v praktické části navrženy změny a doporučení, které mají vést k budování značky a ke zlepšení situace společnosti na trhu a k získání nových zákazníků. V praktické části je také návrh marketingové kampaně s využitím moderních marketingových nástrojů.
This thesis deals with the issue of marketing activities within the selected company. In the practical part there are suggestions and recommendations made on the basis of theoretical grounds and complex analysis. They are supposed to lead to brand building, improving the situation on the market and to attracting customers. In the practical part there is also a marketing campaign plan using modern marketing tools.
Keywords:
advertising; driving school; internet marketing; Marketing; marketing communication; autoškola; internetový marketing; Marketing; marketingová komunikace; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/32349