Original title:
Strategie rozvoje pro reálnou společnost
Translated title:
Strategy of Development For Real Company
Authors:
Svobodová, Petra ; Myšková,, Renáta (referee) ; Koráb, Vojtěch (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Tato diplomová práce je zaměřena na sestavení a strukturu hierarchie strategií společnosti Sporten, a.s. s ohledem na její rozvoj. Cílem je vytvořit komplexní soubor rozvojových strategií, který je podložený firemními hodnotami, a propojit misi, vizi, strategie a celkové směřování společnosti v jeden funkční a životaschopný systém.
This master´s thesis is focused on the design and structure of the strategy hierarchy of company Sporten, a.s. with regards to its development. The objective is to create a comprehensive set of development strategies, which is underpinned by company´s values, and connect the mission, vision, strategies and overall direction of the company in one functional and viable system.
Keywords:
analýza; riziko; rozvoj; strategická obchodní jednotka; strategie; trh; analysis; development; market; risk; strategic business unit; strategy
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/35824