Název:
Strategie rozvoje pro reálnou společnost
Překlad názvu:
Strategy of Development For Real Company
Autoři:
Svobodová, Petra ; Myšková,, Renáta (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Tato diplomová práce je zaměřena na sestavení a strukturu hierarchie strategií společnosti Sporten, a.s. s ohledem na její rozvoj. Cílem je vytvořit komplexní soubor rozvojových strategií, který je podložený firemními hodnotami, a propojit misi, vizi, strategie a celkové směřování společnosti v jeden funkční a životaschopný systém.
This master´s thesis is focused on the design and structure of the strategy hierarchy of company Sporten, a.s. with regards to its development. The objective is to create a comprehensive set of development strategies, which is underpinned by company´s values, and connect the mission, vision, strategies and overall direction of the company in one functional and viable system.
Klíčová slova:
analysis; development; market; risk; strategic business unit; strategy; analýza; riziko; rozvoj; strategická obchodní jednotka; strategie; trh
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/35824