Název:
Elektronický obchod firmy
Překlad názvu:
Ecommerce Business
Autoři:
Elčknerová, Lenka ; Kocichová, Jana (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá rozšířením a zkvalitněním působení firmy na poli internetového prodeje, jak na velkoobchodní, tak na maloobchodní úrovni. Řeší dílčí cíle celého projektu, a to například analyzování současného stavu elektronického obchodu firmy, analýzu počínání si konkurence v této oblasti a návrh budoucího stavu. První část je zaměřena na teoretický úvod do problematiky. Druhá část specifikuje hlavní vizi firmy a analyzuje její současnou situaci. Třetí část popisuje realizaci celého podnikatelského záměru a návrh na budoucí vývoj internetového prodeje z pohledu vybrané společnosti.
This diploma thesis deals with the extension and improvement of the activities of the company in the field of Internet sales, both on wholesale and retail levels. It solves the sub-goals of the project, for example, analyzing the current state of the electronic shop of the company, the analysis of the activities of competitors in this area and the proposition of the future state. The first part focuses on the theoretical introduction of this theme. The second part specifies the main vision of the company and analyzes its current situation. The third part describes the implementation of the overall business plan and the proposal for the future development of online sales in terms of the selected company.
Klíčová slova:
analýza rizik.; Elektronické obchodování; elektronický obchod; marketingová koncepce; rozvoj firmy; strategická analýza; company development; Electronic commerce; electronic shop; marketing concepts; risk analysis.; strategic analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33352