Original title:
Návrh marketingové strategie pro Coop supermarket
Translated title:
Proposal of Marketing Strategy for Coop Supermarket
Authors:
Musilová, Iveta ; Němečková, Monika (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
V této diplomové práci se zabývám návrhem marketingové strategie pro konkrétní organizaci. Pro lepší pochopení problematiky se v první části věnuji teorii, kterou v další kapitole aplikuji do praxe. Cílem této práce je navrhnout a popřípadě implementovat doporučení ohledně marketingových postupů. Cíle bude dosaženo díky strategické analýze.
This diploma thesis deals with a proposal of marketing strategy for real organisation. For better understanding of issues I occupy with theory in the first part, which I put in place in the next capture. The target of this thesis is made a suggestion or else implement marketing process. The target is reached thanks to the strategic analysis.
Keywords:
analysis.; marketing mix; marketing strategy; Retail; supermarket; analýza.; Maloobchod; marketingová strategie; marketingový mix; supermarket
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27361