Original title:
Komunikační strategie podniku
Translated title:
Communication Strategy of Company
Authors:
Stehlík, Petr ; MBA, Petr Adamus, (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro brněnskou lékárnu U lázní. Úkolem je posoudit současný stav a na základě výsledků analýzy navrhnout vhodná opatření, která povedou ke zlepšení a zefektivnění komunikační mix podniku. Součástí práce je také vyhodnocení informací aplikací fuzzy logiky.
This thesis deals with the design of communication strategy for Brno pharmacy U lazní. The task is to assess the current status and on the results of the analysis suggest appropriate measures in order to improve and streamline communication mix of the company. A part of this thesis is the evaluation of information with application of fuzzy logic.
Keywords:
communication mix; fuzzy logic; marketing; marketing research; questionery; dotazník; fuzzy logika; komunikační mix; marketing; marketingový průzkum
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/32044