Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for Its Improvement
Authors:
Lodesová, Romana ; Smola, Daniel (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve Vinařství LAHOFER, a.s. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, metody měření spokojenosti zákazníka a také na základní postupy a metody analýzy marketingového prostředí podniku. V praktické části je nejprve popsána a analyzována daná firma. Dále jsou na základě dotazníkového šetření zpracovány a vyhodnoceny výsledky průzkumu a stanoveny návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků ve společnosti Vinařství LAHOFER, a.s.
This master's thesis deals with an analysis of customer satisfaction at the Winery LAHOFER, a.s. The theoretical part is focused on the customer, methods of measuring customer satisfaction and the basic procedures and methods of analysis of the marketing environment of the company. In the practical part is first described and analyzed in the firm. Furthermore, on the basis of survey processed and analyzed the survey results and ser out proposals to increase the level of satisfaction of customers at the Winery LAHOFER, a.s.
Keywords:
Customer; marketing research; quesstionnaire.; satisfaction; satisfaction measurement; dotazník.; marketingový výzkum; měření spokojenosti; spokojenost; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/31501