Original title:
Návrh komunikačního mixu v podniku se zaměřením na výrobou výtahů
Translated title:
Proposal of Communication Mix in Company with Production of Elevators
Authors:
Polišenská, Iva ; Navrátilová, Ludmila (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu firmě zabývající se výrobou výtahů“ se zabývá analýzou současného stavu společnosti Zitta výtahy s.r.o., jejího okolí, ve kterém se firma nachází a rozebírá faktory působící na zákazníky. Na základě provedených analýz a zhodnocení současného stavu společnosti se navrhuje nový komunikační mix, jehož hlavním cílem by mělo být zvýšení povědomí o dané značce a kvalitě služeb a tím přispět ke zvýšení prodejnosti výtahů.
The Master’s thesis “Proposal of Communication Mix in Company with Production of Elevators” deals with the analysis of current situation of the corporation Zitta výtahy s.r.o., its environment where the company is located and construes the factors affecting the acquisition of customers. On the basis of the analysis and evaluation of the current state of the company is proposing a new communication mix, whose main target should be to increase awareness of the brand and quality services and thereby contribute to increase selling of the lifts.
Keywords:
advertisement.; Analysis; communication mix; marketing; marketing mix; promotion; Analýza; komunikační mix; marketing; marketingový mix; propagace; reklama.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/33614