Original title:
Marketingový průzkum kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti
Translated title:
Marketing Research of Purchasing Behavior in Plant Weight Reduction
Authors:
Alexová, Veronika ; Hraběová, Jana (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem diplomové práce je provedení marketingového průzkumu kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti a zmapování povědomí zákazníků o produktové řadě XL-S Medical. Tento průzkum je postaven na jednorázovém osobním dotazování, z něhož jsou analyzovány výsledky. Na základě těchto výsledků jsou navrhnuta opatření, která povedou ke zvýšení prodejnosti produktů XL- S Medical.
The subject of the thesis is design a marketing survey of purchasing behavior in weight-loss products and mapping of customer awareness of product line of XL-S Medical. This survey is based on a single personal interviews, from which the results are analyzed. Based on these results, the suggested measures that will lead to an increase of merchantability XL-S Medical.
Keywords:
consumer behavior; Marketing research; questionnaire; weight reduction; XL-S Medical; dotazník; Marketingový průzkum; redukce hmotnosti; spotřební chování; XL-S Medical
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/32339