Název:
Analýza a návrh elektronického obchodu
Překlad názvu:
Analysis and Design of Electronic Commerce
Autoři:
Stránský, David ; Libor, Sobotka (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu, návrh a implementaci internetového obchodu. První část je věnovaná internetovému marketingu, optimalizaci pro vyhladavače a modelování elektronického obchodu z teoretického hlediska. Analytická část je zaměřena na popis běžné funkcionality internetového obchodu a seznámení s některými dostupnými řešeními a kroky při jeho realizaci. Na základě teoretických a analytických poznatků bude navržen a implementován model internetového obchodu, který poslouží jako výchozí část pro budoucí aplikaci na míru konkrétního zákazníka.
This master's thesis focuses on the analysis, design and implementation of Electronic Commerce. The first part is devoted to Internet marketing, search engine optimization and modeling of Electronic Commerce from a theoretical point of view. The analytical part focuses on the description of the common e-commerce functionalities and meeting with some available solutions and steps for its implementation. There will be designed and implemented model of E-commerce based on theoretical and analytical knowledge. This model will serve as the basic part for future application, which fits specific customer's needs.
Klíčová slova:
B2C; elektronické obchodování; internetový marketing; internetový obchod; MVC; MySQL; optimalizace pro vyhledavače; PHP; UML; webový server; Yii; B2C; e-business; e-commerce; internet marketing; MVC; MySQL; PHP; search engine optimization; UML; web server; Yii
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21340