Original title:
Strategie rozvoje malého podniku
Translated title:
Development Strategy of Small Company
Authors:
Unzeitigová, Petra ; MBA, Jiří Hošek, (referee) ; Koráb, Vojtěch (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na strategii rozvoje malého podniku, který se zabývá prodejem outdoorového a sportovního oblečení a vybavení. Součástí práce je formulace teoretických poznatků a zhodnocení současného stavu podniku pomocí analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Práce obsahuje návrhy v oblasti marketingu, financí a lidských zdrojů. Na závěr je společnosti navržena strategie rozvoje včetně harmonogramu implementace.
Master’s thesis is focused on development strategy of small company which offer outdoor and sports clothing and equipment. This thesis includes the formulation of theoretical knowledge and assessment of the current condition of the company by analyzing the external and internal environment. The work includes suggestions in the sphere of marketing, finance and human resources. In the end of work there is proposed a development strategy, including a timetable of implementation.
Keywords:
differentiation.; marketing mix; strategic analysis; Strategy; SWOT analysis; diferenciace.; marketingový mix; strategická analýza; Strategie; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/25035