Original title:
Návrh marketingové strategie cestovní kanceláře Sky Tours, s.r.o.
Translated title:
Proposal of a Marketing Strategy of Sky Tours, s.r.o. Travel Agency
Authors:
Ševčíková, Lenka ; Zámečník, Jan (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingem, který je ve společnosti SKY TOURS, s.r.o. uplatňován. Cílem je analyzovat stávající marketingové aktivity společnosti a na základě výsledků analýz navrhnout nová řešení, která zvýší tržby podniku a povzbudí celkové povědomí veřejnosti o této společnosti
This thesis deals with marketing, which is applied in SKY TOURS Ltd.. The aim is to analyze existing marketing efforts of the company and to suggest new solutions, which increase profit and encourage public awereness of this whole company.
Keywords:
advertising; competition; marketing communication; Marketing strategy; propagation; SWOT analysis; travel agancy; cestovní kancelář; konkurence; marketingová komunikace; Marketingová strategie; propagace; reklama; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27826