Original title:
Návrh zlepšení marketingového mixu
Translated title:
Suggest of Improvements to the Marketing Mix
Authors:
Čtvrtečková, Petra ; Klubrt, Josef (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu sportbaru Sportbar´s Herna. Práce je zpracována souběžně s realizací projektu v praxi. Na základě analýzy trhu za pomocí dotazníků a analýzy cílového segmentu oslovovaných lidí jsou navrženy součásti marketingového strategie provozovny s hlavním důrazem na marketingový mix.
This thesis deals with marketing mix of sportbar Sportbar´s Herna. Thesis is crated in parallel with practice. There are suggested parts of company marketing strategy with emphasis to marketing mix. Market analysis is made primarily by questionnaires and analysis of the target segment of the addresed people.
Keywords:
customer; loyalty and satisfaction of the customer; Market research; measuring of customer´s satisfaction; questionnaire; SWOT analysis; dotazník; loajalita a spokojenost zákazníka; měření spokojenosti zákazníka; SWOT analýza; Výzkum trhu; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27580