Original title:
Návrh komunikačního mixu cateringové společnosti
Translated title:
Proposal of the Communication Mix for the Catering Company
Authors:
Pelikánová, Adéla ; Kundeliusová, Eva (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu začínající společnosti. Tyto návrhy přitom vychází z teoretických poznatků z oblasti marketingu, marketingové komunikace a také z analýzy rozborů vnějších a vnitřních faktorů společnosti. Cílem diplomové práce je vytvoření komunikačního mixu pro nově vznikající společnost a návrh vhodných komunikačních nástrojů pro vstup začínajícího podniku na trh.
Master’s thesis deals with the proposal of communication mix for start-up company. This proposals is based on theoretical knowledge of marketing, marketing communications as well as the analysis from the study of external and internal factors of the company. The aim of this thesis is to create a communication mix for a new start-up company and proposal of appropriate communication tools for the entry of start-up company to the market.
Keywords:
communication; communication mix; Marketing; marketing mix; marketing of services; komunikace; komunikační mix; Marketing; marketing služeb; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27545