Název:
Návrh marketingovej stratégie pre internetovú agentúru poskytujúcu online marketingové riešenia
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal for Internet Agency that Provides Online Marketing Solutions
Autoři:
Oríšek, Peter ; Vojtek, Martin (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práca popisuje postup pri vytváraní návrhu marketingovej stratégie pre internetovú agentúru poskytujúcu online marketingové riešenia – Freya creative s r.o. V práci je analyzovaný súčasný stav vo firme a konkurencia. Výsledkom práce je návrh stratégie, ktorý opisuje cieľové skupiny, produktové portfólio a propagáciu agentúry s využitím moderných online marketingových nástrojov, akými sú sociálne siete a blogy.
Master thesis covers methods for creating marketing strategy proposal for internet agency that provides online marketing solutions – Freya creative s r.o. Thesis analyzes agency’s actual condition and competition. Result of this thesis is strategy proposal that covers target groups, product portfolio and agency promotion using modern online marketing tools such as social networks and blogs.
Klíčová slova:
blog; marketing mix; Online marketing; place; product; promotion; SEO; social network
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/24834