Original title:
Metodika zavevedeni franšízy
Translated title:
The Metodology for Aplication of Franchising
Authors:
Hošek, Miroslav ; Šmídová, Iva (referee) ; Luňáček, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na metodický postup zavedení master franchisy. Na konkrétním trhu České republiky a trhu autoservisů specifikuje jednotlivé kroky při zavádění nové licence na trh. Obsahuje i konkrétní podnikatelský plán vypracovaný přímo na síť autoservisů působících pod jednou značkou.
This diploma thesis focuses on the methodology introduction of master franchise. In a particular market Czech Republic and market with car services specifies the steps in the implementation of new licenses on the market. It also contains specific business plan drawn up directly to the network service stations operating under one brand.
Keywords:
fees; franchise package; franchisee; Franchisor; license; master franchise agreement; franchisant; Franchisor; franchisový balík; licence; master franchisa; poplatky; smlouva
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27146