Original title:
Komunikační strategie firmy TVT EURO-okna s.r.o.
Translated title:
Communication Strategy of Firm TVT EURO-okna, Ltd.
Authors:
Havlíková, Ladislava ; Ing.Simona Nováková (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro firmu TVT EURO-okna s.r.o. Práce je zaměřena na analýzu současné marketingové komunikace a návrh nové komunikační strategie pro tuto firmu.
Master’s thesis deals with design communication strategy for the company TVT EURO-okna Ltd. This thesis is focused on analysis of current marketing communication and proposal of a new communication strategy for this company.
Keywords:
Communication; communication mix; communication strategy; competition; marketing; SWOT analysis; Komunikace; komunikační mix; komunikační strategie; konkurence; marketing; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/24747