Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Smile, s.r.o. a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title:
Analysis of Customer Satisfaction of Company Smile Inc. and Suggested Measures for Its Improvement
Authors:
Junková, Eliška ; Zámečník, Jan (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků kavárny a cukrárny Smile a navrhnout opatření na zvýšení její úrovně. První část práce uvádí teoretické podklady pro marketingový průzkum spokojenosti zákazníků. V praktické části práce je provedena analýza současné situace podniku. Rovněž je zde analyzována úroveň spokojenosti zákazníků na základě vyhodnocení dotazníků. Následně jsou stanoveny návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
The objective of the diploma thesis is to analyze customer satisfaction of café and cake shop Smile, and to propose measures to increase its level. The first part provides theoretical bases for marketing research of customer satisfaction. In the practical part of the thesis there is analyzed current situation of the company. There is also analyzed the level of customer satisfaction, which is based on the questionnaires evaluation. Subsequently there are suggested proposals to improve the level of the customer satisfaction.
Keywords:
Customer; marketing research; questionnaire; satisfaction; satisfaction measurement.; dotazník; marketingový průzkum; měření spokojenosti.; spokojenost; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/26764