Original title: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title: Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement
Authors: Miškaříková, Ludmila ; Vašková, Eva (referee) ; Schüller, David (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: A customer; analysis of the company's environment; company image; customer loyalty; customer satisfaction; internal analysis; questionnaire; shop; SWOT analysis; analýza okolí podniku; dotazník; image podniku; interní analýza; loajalita zákazníka; prodejna; spokojenost zákazníka; SWOT analýza; Zákazník

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/26435

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223825


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share