Original title: Komunikační mix internetového obchodu
Translated title: Communication Mix of Online Store
Authors: Šidlo, Michal ; Strnadová, Michala (referee) ; Schüller, David (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: channels to reach a customers; communication mix; communication mix for an online store; e-commerce; important customer information; means to gain customers; sales promotion; důležité informace pro zákazníka; internetový obchod; kanály pro oslovení zákazníka; komunikační mix; komunikační mix pro internetový obchod; podpora prodeje; prostředky k získávání zákazníků

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/26314

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223818


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share