Original title:
Marketingová strategie Wellness Kuřim
Translated title:
Marketing Strategy for Wellness Kuřim
Authors:
Kopřiva, Vojtěch ; Sojka, Jan (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledkem je souhrn doporučení a návrhů včetně jejich přínosů pro firmu.
The aim of this master’s thesis is the suggestion of marketing strategy for Wellness Kuřim. The theoretical part contains an explanation of basic concepts of marketing and marketing strategy. The practical part is concerned with analysis of the current situation of the company which serves as a basis for suggesting marketing strategies. The result is a summary of measures and proposals, including their benefits for the company.
Keywords:
competition.; customer; Marketing; marketing mix; marketing strategy; strategy; SWOT analysis; konkurence.; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; strategie; SWOT analýza; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/11634