Název:
Strategie rozvoje malé firmy
Překlad názvu:
Strategy of Small Company Development
Autoři:
Kolářová, Ivana ; Mucha, Martin (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá strategií rozvoje malé firmy. Nejprve jsou formulovány teoretické poznatky, východiskem pro zpracování návrhů je pak vypracování analýzy současného stavu. Dále práce obsahuje návrhy, které vedou ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti, ale také k efektivnějšímu poskytování nabízených služeb.
The master's thesis is focused on development strategy of a small company. First we describe theoretical knowledge, then we form suggestions, based on an analysis of current company state. The thesis also consists of proposals, which lead to better competitive advantage of the company and more efficient execution of product sales.
Klíčová slova:
analýza prostředí; inzerce; konkurence; rozvoj firmy; Strategie; advertising; competition; development company; environmental analysis; Strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10512